lördag 30 januari 2010

han e våldtäcksman
öh öh öh öh
öhöhöhöh
öhöhöhöhöh
öhöhöhöhö
thomas cock e våldtäcksman
suger alla kukar utan åldersgräns
han försöker köra nya ställningen
thomas cock e våldtäcksmans

spring o göm er nu för thomas cock
för att
thomas cock e väldtäcksman
han försöker köra lite tafs tafs

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn

han tar till den nya ställningen
han har kört den förr
jag börjar springa fram till döhhörren
den åker upp
men cocken visar sig
(slår ut mina framtänder med sina storabatong)
lång eller kort, tjock eller smal
kex eller chex
fjortis eller emo, brunett eller blond
massa tankar de finns i mitt huvud
ställer mig på alla fyra känner något hårt, oh shit han e väldtäcksmans
ställer mig på alla fyra känner något hårt, oh shit han e våldtäcksmans

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn

thomas cock e väldtäcksmans
han har försökt men jag har klarat mig
nånting händer jag känner , japp
cocken gör den konstiga stämmningen
måste bara medge en sak
han e den sämsta rektron vi någonsin haft
jo de e sant jag lovar o svär
men han kanske gör så gott han kan
men han lär ju alltid förbli en våldtäcksman

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn

första gången jag såg han...
jag insåg att han var en våldtäcksman
han heter faktis kuk i efternamn
o thomas cock lär förbli en våldtäcksman

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn

thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
thomas cock e väldtäcksmans
han heter faktis kuk i efternamn



By Pitten!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar