söndag 10 januari 2010

Cha :D

Cha Cha Bloggen! :D idag har jag varit i stan med mamma och brorsan! jag köpte en tröja i stan med! sen gick vi och käkade och efter de lämna vi men bror vid tåget för han ska in i lumpen så nu ser man inte han på 11 månader :O problemet med de är att jag inte har nån som köper cigg till mig utan att jag säger till någon eller frågar någon....

Igår började jag dagen med att ringa och väcka Johannes för vi skulle jobba :D efter vi hade jobbat så va de massa fölk på hamna hemma så då gick vi och pratade med dom en stund! sen gick jag hem och käkade sen efter de så gick jag till träningen:P börja dricka öl då med efter träningen! sen vidare till lokalen och kolla på fotboll :D kl, 6 så åkte jag till öckerö! åkte med kaviaren till öckerö egentligen skulle jag åka med Josef med orkade inte (A) gick till oskar och sen körde vi till FG en stund och sen till klonken för där va festen :D va där kl 8 och kl 12 blir de bårk så då kasta vi ut alla där ifrån! sen åkte jag hem till kneppla igen :D puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar