tisdag 5 januari 2010

Fesket!

Cha Cha! om någon undrar så är jag ute och fiskar! fast just nu ligger vi i skagen för de blåser. vi kom hit halv 5 imorse och då lossa vi först sen körde vi och la oss vid en annan kaj så att vi inte skulle ligga i vägen för någon annan båt som ska lossa! när vi hade lagt till så gick jag och sov för jag inte hade gjort de sen i söndags. blir väckt kl 12.30 för då hade dom gjort mat stekt sill! de va änna harmligt gött! medans jag låg och sov så va pappa och holmers och fråga efter en bil som vi kan låna. för vi ska tll hirtshals imorgon och kolla på en ny båt! :D

nu ska jag gå ner och väcka gubbarna om 10 min för vi skulle göra något kommer inte ihåg vad de va vi skulle göra :O

de blåser storm ute nu och så börja de precis att snöa med! inte bra!!

som de ser ut nu så kommer jag nog hem på fredag. blir nog att vi lägger båten här i skagen och tar färja hem -.-

aja nu ska jag väcka dom andra!

hade gött puss hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar