söndag 13 december 2009

Söndag!

Tjaa Tjaa! de va ett tag sen jag skrev nu men de är inga noga! jag ska la berätta lite om min helg tror jag i detta inlägget!
I fredags så var jag på gården med ekran folk typ Clara den snyggaste johansson! :D ! Och igår så började jag dagen med att vakna halv nio för att jag skulle jobba. och så började jag dricka öl halv 10 men de är la inga noga för de var ju lördag! sen kl 2 så va de träning, och efter träningen så va de mera öl innan vi duscha och sen efter de så va de tipps lördag i lokalen. med öl och wixy! började änna bli bra full då! sen hem och göra mat tills kl 7 men de va då jag började med att göra maten! och skulle åka till öckerö med halv 8 färjan;) men de hann jag inte så fick ta båten till burö men de är la inga noga:D sen bärjagård och kolla på cup! full som fan! sen till öckerö och bada tunna med massa folk:D sen vidare till Oskar Konkell en stund! sen hem! och sen sova! och idag väckte pappa mig typ halv 3:O och då gick jag till garaget och bytte däck på morsanas bil! sen kolla jag så dom satt bra gick ut och spann lite med dubb-däcken:D några fina märken här nu på vägen:D sen fixa jag moppen johanns tvätta den med:O sen träna vi och nu ligger jag i sängen och pratar i telefon! :) pussen hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar